40 години од создавањето на BMW M дивизијата

Во мај 1972 година, BMW ја создаде специјалната дивизија која не само што ги обликуваше следните производи на компанијата, како на патиштата така и на тркачките патеки, туку и послужи како инспирација на главните ривали (Mercedes и Audi) да го следат овој пример. Таа субдивизија е BMW Motorsport GmbH.

За време на презентацијата на M брендот во 1972 година, тогашниот член на бордот на директори во BMW, Robert A. Lutz, изјави:

“Една компанија е како човечко суштество. Се додека спортува, таа е здрава, добро подготвена, полна со ентузијазам и перформанси. Поради фактот што спортот отсекогаш бил движечка сила на BMW, а исто така додека компанијата динамично се развива во бизнис светот, беше многу логично дека треба да ги консолидираме и да се концентрираме на нашите активности во мотоспортотit.”

Во изминатите 40 години, M дивизијата, која сега официјално се нарекува BMW M GmbH, остави длабока трага во мотоспортот и креираше низа на производствени спортски автомобили во сите облици и големини.

За почеток на одбележувањето на 40-годишниот јубилеј, BMW објави избор на фотографии кој може да ги видите подолу во галеријата.

Извор: AvtoPortal

Напишете коментар

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промени )

Twitter слика

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промени )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промени )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промени )

Connecting to %s