Освежениот Spark и новиот Trax, главни адути на Chevrolet во Париз

Главна атракција на изложбениот простор на Chevrolet на овогодинешниот саем во Париз претставува целосно новиот модел Trax, а некако во сенка, поминува премиерата на освежениот Spark.

Chevrolet Trax

Chevrolet-овата верзија на Opel Mokka, моделот Trax е одговор на се поголемата побарувачка на возила од суб-компактниот SUV сегмент и со него американската компанија ќе се обиде да го зајакне присуството на европскиот пазар. Со својот допадлив изглед, надополнет со високата разноврсност и малата потрошувачка, главна цел на Chevrolet ќе бидат младите купувачи.

Понудата на мотори ќе ја сочинуваат 1.4-литарски турбо бензински мотор со 140 КС, 1.6-литарски бензински мотор и 1.7-литарски турбо дизел мотор со 130 КС. Сите мотори ќе бидат впарени со шест-степен мануелен менувач со Start/Stop функција, додека погонот на сите тркала ќе биде достапен за 1.4-литарскиот турбо бензинец или 1.7-литарскиот турбо дизел.

Максималниот товарен простор на Trax изнесува 1,370 литри. Како дополнување на делливата задна клупа (60/40), предното патничко седиште може да се преклопи и да се добие рамна површина со што се нуди уште поголема флексибилност на товарниот простор.

Кај повисоките нивоа на опрема, MyLink системот ќе биде дел од стандарндата опрема. Инаку Chevrolet MyLink е мултимедијален систем кој ја префрлува содржината од паметните телефони на 7-инчен екран на допир. Следната година ќе биде достапна и специјална апликација за навигација која ќе може да се инсталира на паметните телефони и истата ќе биде препознаена од гореспоменатиот систем преку кој пак ќе се појавува на екранот во боја.

Spark (MY 2013)

Судејќи според продажбата на македонскиот пазар во последните неколку години, најинтересна премиера за нас е онаа на освежениот Spark. Популарниот мини на Chevrolet отсега ќе доаѓа со редизајнирана двоја централна решетка и преден браник, како и реобликувани стакла на предните светла и магленките. Освежениот Spark добива и 14- и 15-инчни бандажи со поспортски изглед.

На задниот дел, стоп светлото, кое досега беше поставено на горниот дел од задното ветробранско стакло е интeгрирано со кровниот спојлер со што се добива поголема видливост.

Модификациите извршени во внатрешноста вклучуваат нови декор елементи, како и преобликувана централна конзола со зголемен простор за предмети.

Извор: www.avtoportal.mk

Напишете коментар

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промени )

Twitter слика

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промени )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промени )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промени )

Connecting to %s