И ФОНТОТ НА АВТОМОБИЛСКИОТ ЕКРАН Е ВАЖЕН

Изборот на фонтот употребен на екранот во возилата, може да влијае врз вниманието на возачот. Ова го тврдат научниците од универзитетот во Масачусетс, кои истражувале подолг период група возачи, на возраст од 36 до 75 години. Во текот на експериментот се користени различни фонтови и ниво на осветленост на екранот.

Кај екраните со фонтови Humanist и Square Grotesque, кај мажите се губи до 10,6 проценти помалку време за разбирање на информациите при првиот фонт, но кај жените не била воочена суштинска разлика во времето. Според истражувачите, правилно избраниот од производителот фонт на автомобилскиот екран може да го намали бројот на катастрофите предизвикани од одвлекување на вниманието за негово следење.

Според податоците на Националната администрација за безбедност на патниот сообраќај во САД – NHTSA, од 5,4 милиони несреќи во 2010 година околу 900.000 биле токму поради невниманието на возачот. При тоа околу три проценти (26.000 несреќи) настанале при одземање на вниманието на возачот од различни контроли кај автомобилот.

Извор: www.avtoplus.mk

Напишете коментар

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промени )

Twitter слика

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промени )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промени )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промени )

Connecting to %s